سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نت بانو
پرسید: چگونه پروانه ساخته می‌شود؟ پاسخ داد: باید انقدر عاشق پرواز باشی که حاضر شوی از کرم ابریشم بودن چشم بپوشی. منبع: امید برای گل‌ها
قالب وبلاگ
هما، زنی که مثل خیلی از زن‌های دیگه پستی بلندیای زیادی را پشت سر گذاشته بود، می‌گفت: با همسرم که ازدواج کرده بودیم وقتی بیرون می‌رفتیم مدام نگاه همسرم به اطراف بود (دیگه می‌دونید یعنی چی)، خیلی برام آزاردهنده بود، اوایل وانمود می‌کردم که متوجه نمیشم؛ اگرچه خیلی تابلو نگاه می‌کرد. اما بعدش یه چیزی رو بهونه می‌کردم و یه دعوای حسابی داشتیم. بعد از مدتی، منم مثل اون خانم‌ها رو برانداز می‌کردم. مدتی بعد، زل می‌زدم تو چشماش البته هرزگاهی..این سیر صعودی ما، ببخشید درواقع نزولی ما ادامه داشت تا اینکه یه روز که تو تنهایی خودم ناراحت بودم و گریه می‌کردم به خودم گفتم: تو که اینقدر همسرتو دوس داری و از توجهش به غیر و بدتر، از توجه نامشروعش به غیر دلت خونه و آزرده میشی، چطور خودت از توجه به غیر خجالت نمی کشی! تو محبوب و معشوق خدایی با این عظمت و جمال هستی اما اونو نادیده می‌گیری و همش توجه به غیر داری اما او صبورانه نظاره می‌کنه. ببین ببین چقدر سخته کسی رو دوست داشته باشی و اونم ادعای دوست داشتن بکنه اما توجهش به محبوبش نباشه اونم درحالی که درکنارش هست.....   


جویبار نوشت: برداشت آزاد هما از یه اتفاق زندگیش

[ یکشنبه 94/1/16 ] [ 10:26 عصر ] [ جویبار ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 13051
  • تک تاز بلاگ | قیمت دلار